پيست اسكي فريدون شهر

بسم الله الرحمن الرحيم

 

*** پيست اسكي فريدون شهر ***

 

با سلام و احترام به استحضار مي رساند هيات فرهنگي مذهبي اساتيد در نظر دارد اردوي يك روزه پيست اسكي فريدون شهر را برگزار نمايد. بدين وسيله از اعضاي محترم هيات علمي دعوت مي شود در صورت تمايل در اردوي مذكور شركت فرماييد:

  • زمان: پنج شنبه 8 بهمن 94
  • مكان: پيست اسكي فريدون شهر
  • حركت: 7:30 صبح
  • بازگشت به دانشگاه: 7 عصر
  • هزينه براي هر نفر: 10 هزار تومان (افراد زير 2 سال بدون هزينه)

لطفا در صورت تمايل به حضور نام خود و تعداد كل افراد را حداكثر تا شنبه (سوم بهمن ساعت 20) به شماره همراه هيات (صفر .نهصد و سه. هفتصد و ده. هفتاد و يك . هشتاد و نه) پيامك نماييد. از اينكه در خدمت شما باشيم بسيار خرسند مي شويم.

توضيحات تكميلي:

پیست اسکی فریدون‌شهر در ۱۸۰ کیلومتری غرب اصفهان و ۳ کیلومتری فریدون‌شهر و در دامنه کوه تسیخه قرار گرفته و مرتفع‌ترین پیست اسکی ایران است. زمان بازدید از این پیست که در ارتفاعات موسوم به گردنه روستای چغیورت استقرار یافته است، از پاییز تا اواخر فروردین ماه می‌باشد.  پیست اسکی فریدون‌شهر تنها پیست اسکی استاندارد در استان اصفهان است که شیب تند و منحصر به فرد حدود ۳۵ درجه در میان ۲۲ پیست اسکی دیگر کشور دارد. ارتفاع پایه پیست اسکی فریدون‌شهر از سطح دریا ۲٬۶۳۰ متر است و در بالاترین نقطه پیست به ۳٬۰۰۰ متر می‌رسد که با این مشخصات مرتفع‌ترین پیست اسکی فلات مرکزی ایران است. این پیست اسکی مجهز به برف‌کوب و سایر امکانات رفاهی و درمانی می‌باشد.

اطلاعات بيشتر:

http://pounezar.ir/7941/%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B4%DB%8C-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%DB%8C%DA%A9-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%AF%D8%B1-%D9%BE%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%DA%A9%DB%8C-%D9%81%D8%B1%DB%8C

 

هيات فرهنگي مذهبي اساتيد دانشگاه صنعتي اصفهان

متمسكين به قرآن و عترت (ع)

دسته بندی محتوا: 

تحت نظارت وف بومی